close


歌詞: Amazing grace, how sweet the sound 奇異恩典,何等甘甜
That saved a wretch like me 拯救了像我這般無助的人
I once was lost, but now I'm found 我曾迷失,如今已被找回
Was blind, but now I see 曾經盲目,如今又能看見

'Twas grace that taught my heart to fear 神蹟教我心存敬畏
And grace my fears reliev'd 減輕我心中的恐懼
How precious did that grace appear 神蹟的出現何等珍貴
The hour I first believed 那是我第一次相信神的時刻

Through many dangers, toils, and snares 歷經無數 ,險阻陷阱
I have already come 我已走了過來
'Tis grace has brought me safe thus far 上帝保我安全無虞至今
And grace will lead me home 神蹟將指引我回到家

The Lord has promised good to me... 上帝給我 ,美好應許
His word my hope secures 祂的話給我希望
He will my shield and portion be 祂將給予我庇護之地
As long as life endures. 讓我得著永生

When we've been here a thousand years 我們在此已千年
Bright shining as the sun 光芒如太陽一樣耀眼
We've no less days to sing God's praise 和最初相比
Than when we've first begun. 我們能讚美上帝的時日並未減少

Amazing grace, how sweet the sound 奇異恩典,何等甘甜

That saved a wretch like me 拯救了像我這般無助的人
I once was lost, but now I'm found 我曾迷失,如今已被找回
Was blind, but now I see 曾經盲目,如今又能看見

arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()