Jason Mraz - Prettiest Friend


http://youtu.be/IXSPtbAOFSg


This is what I look like today
And I'm trying not to pull out my hair
I'm trying not to show it 'cause I'm far too shy to grow
it back there
That's probably why I like wearing hats
There's no denying I'm deferring the facts
Avoiding confrontation
Lacks tact in a situation
Behind every line is a lesson yet to learn

But if you ask me
The feeling that I'm feeling is overwhelming
And oh, it goes to show
I've so much to know

I wrote this for my prettiest friend
Who while trying not to prove that I care
I was Trying not to make all my moves in one motion and scare he away
Well she can't see she's making me crazy now
I don't believe she knows she's amazing how
She has me holding my breathe
So I'd never guess that I'm a none such unsuitable, suited for her

But if you ask me
The feeling that I'm feeling is complimentery
And oh, it goes to show
The moral of the story is boy loves girl
And so on the way that it unfolds is yet to be told

I know that I should be brave
Even pretty can be seen by the blind
I know that I cannot wait
Until the day we finally learn how to find each other
Redefining open minds

And if you ask me
The feeling that I'm feeling is overjoyed
And it's golden, it goes to show then
The ending of this song should be left alone
And so on 'cause the way it unfolds is yet to be told


這就是我今天的樣子
我試著不去把頭發露出來
我試過如何打理它,但我太害羞不敢在這裡展示
這也許是為什麼我喜歡戴著帽子
不可否認我屈服于這個現實
不想反抗
在這種情況下無計可施
在每一個故事背後都需要去吸取教訓

但如果你問我
這種感覺是否讓我覺得勢不可擋
這是不言而喻的
我已經很了解了

這首歌寫給我最美麗的朋友
但又試著不去表現出有多關心她
試圖不讓自己 的每一個舉動想法變現出來,把她嚇走
她不知道現在的她已經讓我瘋狂
我不相信她知道自己多麼的了不起
她擁有我,她控制著我的呼吸
所以我從不去想我沒有一點不適合,適合她

但如果你問我
這種感覺是否讓我覺得欣喜
這是不言而喻的
男孩愛上這個女孩是確信無疑的
但是這故事的前路,暫時還是未知的

我知道我應該勇敢
她的美,就算盲人也看得到
我知道我不能再等下去
一直等到我們終于學會發現對方內心的那一天
敞開胸懷重新定義這份感情

這種感覺是否讓我覺得雀躍
它是金子般的,這正好說明了這個
這首歌曲的結尾應該單獨留下來
對這條路的發展,暫時還是未知的如果你問我
arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()