close


Don McLean 唐麥克林 - And I love you so

And I love you so The people ask me how
我是如此愛你 人們問我

How I've lived till now I tell them I don't know
為何能活到現在 我告訴他們我不曉得

I guess they understand How lonely life has been
我猜想他們了解 生命是如此孤獨

But life began again The day you took my hand
但生命卻一再重覆 當你牽著我手那天

 

 

And yes I know how lovely life can be
是的 我了解生命將多麼可愛
The shadows follow me
陰影將緊跟我

And the night won't set me free
夜晚讓我感到不自由

But I don't let the evening get me down
但我將不讓夜晚使我意志消沈

Now that you're around me
如今你在我身邊

 

 

And you love me too
而你也愛我

Your thoughts are just for me
你的一切思想都是為我

You set my spirit free
你讓我思想奔放

I'm happy that you do
我很高興你所做的

The book of life is brief
生命的書本是簡短的

And once a page is read
一旦一頁被閱讀

All but love is dead That is my believe
除了愛都將逝去 那是我深信不疑的

 
And yes I know how loveless life can be
是的 我了解生命將多麼可愛

The shadows follow me
陰影將緊跟我

And the night won't set me free
夜晚讓我感到不自由

And I don't let the evening bring me down
但我將不讓夜晚使我意志消沈

Now that you're around me
如今你在我身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()