http://www.youtube.com/watch?v=-jBZLEI_jg8

You say that I'm messing with your head
你說我把你搞得一個頭兩個大
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
All 'cause I was makin' out with your friend
全因我和你朋友亂搞
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
Love hurts, whether it's right or wrong
不管對錯,愛情都讓人很受傷
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
I can't stop, 'cause I'm having too much fun
我煞不住,因為實在太好玩了
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)

You're on your knees
你跪下來
Beggin' "Please, stay with me!"
求我 "拜託!留在我身邊吧!"

But honestly
但說真的
I just need to be a little crazy
我只是需要變得瘋狂一點

All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Oh, I'm thinkin' "what the hell"
喔~~我在想"誰管它啊"
All I want is to mess around!
我只想瞎搞特搞
And I-I-I don't really care about
而且我-我-我可不管
If you love me, if you hate me,
你是不是愛我,你是不是恨我
You can save me, baby, baby!
你可以救我啊!寶貝,寶貝!

All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Whoa, what the hell?
哇喔~,誰管它啊
What? What? What? What the hell?
怎樣?怎樣啦?怎樣?誰管它啊

So what? if I go out on a million dates?
如果我有數不清的約會,那又怎樣
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
You never call or listen to me anyway...
反正你從來也不打電話或聽我說
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
I'd rather rage than sit around and wait all day.
我寧可瘋狂享樂,也不要乾坐著等上一整天
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
(耶,耶,耶,耶)
Don't get me wrong, I just need some time to play-ay, yay!
別誤會,我只是需要找個時間去玩

You're on your knees
你跪下來
Beggin' "Please, stay with me!"
求我 "拜託!留在我身邊吧!"

But honestly
但說真的
I just need to be a little crazy (crazy)
我只是需要變得瘋狂一點(瘋狂)

All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Oh, I'm thinkin' "what the hell"
喔~~我在想"誰管它啊"
All I want is to mess around!
我只想瞎搞特搞
And I-I-I don't really care about
而且我-我-我可不管
If you love me, if you hate me,
你是不是愛我,你是不是恨我
You can save me, baby, baby!
你可以救我啊!寶貝,寶貝!

(All my life I've been good, but now)
(我一生至今都乖得很,可現在)
Whoa, what the hell?
哇喔~,誰管它啊

Lalala-lala-la-lala, ooh, ooh
啦啦啦-啦啦-啦-啦啦,嗚喔,嗚喔
Lalala-lala-la-lala, ooh, ooh
啦啦啦-啦啦-啦-啦啦,嗚喔,嗚喔
(Lalala-lala-la-lala, ooh, ooh)
(啦啦啦-啦啦-啦-啦啦,嗚喔,嗚喔)
(Lalala-lala-la-lala, ooh, ooh)
(啦啦啦-啦啦-啦-啦啦,嗚喔,嗚喔)

You say that I'm messing with your head, boy
你說我把你搞得一個頭兩個大,親愛的
I like messin' in your bed, yeah
我喜歡上你的床搞,是啊
I'm messin' with your head, when
我把你搞得一個頭兩個大--當
I'm messin' with you in bed.
我在床上作賤你的時候

All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Oh, I'm thinkin' "what the hell?" "(what the hell?)"
喔~~我在想"誰管它啊" ("誰管它啊")
All I want is to mess around!
我只想瞎搞特搞
And I-I-I don't really care about (I don't care about!)
而且我-我-我可不管 (我可不管)

All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Oh, I'm thinkin' "what the hell"
喔~~我在想"誰管它啊"
All I want is to mess around!
我只想瞎搞特搞
And I-I-I don't really care about (if you love me!)
而且我-我-我可不管 (你是不是愛我)
If you love me (you know), if you hate me (you know)
你是不是愛我 (你知道吧),你是不是恨我 (你知道吧)
You can save me, baby, baby! (if you love me)
你可以救我啊!寶貝,寶貝!(如果你愛我的話)
All my life I've been good, but now
我一生至今都乖得很,可現在
Whoa, what the hell?
哇喔~,誰管它啊

La, la, lalalalala la,
啦,啦,啦啦啦啦啦,啦
la, la, lalalalala la la.
啦,啦,啦啦啦啦啦,啦 啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()