CRYIN' by AEROSMITH

There was a time
曾經有段日子
When I was so brokenhearted
當我心碎的徹底的時候
Love wasn't much of a friend of mine
愛情不再是我的朋友
The tables have turned, yeah
他佔了優勢,yeah
'Cause me and them ways have parted
因為我和他們必須分開
That kind of love was the killin' kind
那種愛殺傷力如此的大

(Listen...)
(聽著)
All I want is someone I can't resist
我想要有個人讓我不能抵抗
I know all I need to know by the way that I got kissed
我知道我所要知道的再說我得到了一個吻

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我在嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜蜜的痛苦
I was cryin' just to get you
我哭著想要得到你
Now I'm dyin' 'cause I let you
現在我哭是因為我讓你那麼做
Do what you do-down on me
做了那些發生在我身上的事

Now there's not even breathin' room
現在幾乎沒有可以休息的空間
Between pleasure and pain
在快樂和痛苦之間
Yeah you cry when we're makin love
Yeah,你在我們做愛的時後哭了
Must be one and the same
一定也是因為這個原因吧

It's down on me
發生在我身上的
Yeah, I got to tell you one thing
我得告訴你一件事
It's been on my mind
在我腦海已久
Girl I gotta say
女孩我一定要說
We're partners in crime
我們是共犯
You got that certain something
你無疑的有些東西
What you give to me
那些你給我的
Takes my breath away
讓我窒息

Now the word out on the street
現在傳出的閒話
Is the devil's in your kiss
說著你吻裡的惡魔
If our love goes up in flames
如果我們的冒出了火花
It's a fire I can't resist
那是火焰我不能抵抗

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我在嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜蜜的痛苦
I was cryin' just to get you
我哭著想要得到你
Now I'm dyin' 'cause I let you
現在我哭是因為我讓你那麼做
Do what you do-down on me
做了那些發生在我身上的事
'Cause what you got inside
因為在你的內心裡
Ain't where your love should stay
不是你的愛想要停泊的地方
Yeah, our love, sweet love, ain't love
YEAH,我們的愛,甜蜜的愛,不是愛
'Till you give your heart away
直到你全心全意

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我在嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜蜜的痛苦
I was cryin' just to get you
我哭著想要得到你
Now I'm dyin' just to let you
現在我哭是因為我讓你那麼做
Do what you do what you do down to me, baby, baby, baby
做了那些發生在我身上的事,寶貝、寶貝、寶貝

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜美的的痛苦


I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜美的的痛苦

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你
Now I'm tryin to forget you
現在我嚐試忘記你
Love is sweet misery
愛是甜美的的痛苦

I was cryin' when I met you
當我哭的時候遇見了你Now I'm dyin' 'cause I let you
現在我哭是因為我讓你那麼做
Do what you do down to, down to, down to, down to
做了那些發生在我身上的事,在我身上,在我身上


更多音樂: http://www.music-cool.tw/2012/11/aerosmith-cryin.html#ixzz2YieVsf31

arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()