close




TAKE ME TO YOUR HEART (吻別英文版)

Hiding from the rain and snow
躲避在風雪之中
Trying to forget but I won’t let go
嘗試著忘記過去,可是我卻無法做到
Looking at a crowded street
凝視著擁擠的街道
Listening to my own heart beat
聆聽自己心跳的聲音
So many people all around the world
世界上有那麼多的人
Tell me where do I find someone like you girl
告訴我哪裡可以找到像你一樣的女孩
Take me to your heart
把我帶進你的心扉
take me to your soul
把我帶進你的靈魂
Give me your hand before I’m old
給我你的手,在我將要蒼老之前
Show me what love is - haven’t got a clue
告訴我什麼是愛,不要這麼冷漠
Show me that wonders can be true
告訴我奇跡是可以實現的
They say nothing lasts forever
他們說沒有什麼是能夠永恆的
We’re only here today
我們現在能做的只有把握今天而已
Love is now or never
愛是稍縱即逝的機緣(愛就是勿失良機)
Bring me far away
帶我去遠方吧
Take me to your heart
把我帶進你的心扉
take me to your soul
把我帶進你的靈魂
Give me your hand and hold me
把你的手給我,握著我的手
Show me what love is - be my guiding star
告訴我什麼是愛的真諦,做我生命中的啟明星
It’s easy take me to your heart
而這一切都很簡單,把我帶進你的心扉
Standing on a mountain high
站在高高的山頂上
Looking at the moon through a clear blue sky
看著月亮穿過晴朗的湛藍色天空
I should go and see some friends
我應該去看看我的朋友們
But they don’t really comprehend
但是他們無法真正領會我現在的感受
Don’t need too much talking without saying anything
不需要說太多,甚至什麼都不用說
All I need is someone who makes me want sing
我只是需要有一個能聽我說出所有感受的人
arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()