【中英歌詞】
Have I told you lately
that I love you?
Have I told you
there's no one else above you
You fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles
that's what you do

For the morning sun
and all it's glory
Greets the day
with hope and comfort too
You fill my heart with laughter
And somehow you make it better
Ease my troubles
that's what you do

(*)There's a love that's divine
And it's yours and it's mine,
like the sun
And at the end of the day
We should give thanks and pray,
to the one,
to the one

Have I told you lately
that I love you?
Have I told you
there's no one else above you
You fill my heart with gladness
Take away all my sadness
Ease my troubles
that's what you do


最近我有沒有告訴過你:
" 我愛你 "?
我有沒有告訴過你:
沒有人比得上你?
你讓我的心中充滿著喜悅
帶走我所有的傷悲
撫慰我的煩憂,
那就是你所做的

恰似清晨的太陽
和它的榮光
問候著每一天
投以希望和慰藉
你讓我的心中充滿歡笑
甚至遠勝於此
撫慰我的煩憂,
那就是你所做的

(*)有一份天賜的愛
它屬於你也屬於我,
就像太陽一樣
每當夜晚來臨時
我們應該感恩和祈禱
向賜予愛的那個人,
向賜予愛的那個人

最近我有沒有告訴過你:
" 我愛你 "?
我有沒有告訴過你:
沒有人比得上你?
你讓我的心中充滿著喜悅
帶走我所有的傷悲
撫慰我的煩憂,
那就是你所做的

arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()