close


http://www.youtube.com/watch?v=840NbiFF1zM


Valentine - Kina Grannis
情人
Love, it's a special day
愛,這是個特別的日子
We should celebrate and appreciate
我們應該慶祝和感激
That you and me found something pretty neat
你我都找到了如此美好的感情
And I know some say this day is arbitrary
我知道有些人說這節日太過輕浮隨意
But it's a good excuse, put our love to use
不過它卻是個好借口,讓我們去感受愛
Baby, I know what to do
親愛的,我知道該怎麼做
Baby, I...
親愛的,我……
I will love you
我會愛你
I'll love you, I'll love you
我會愛你,愛你
Love, I don't need those things
愛,我不需要那些證明
I don't need no ring
不需要戒指
I don't need anything
不需要任何東西
But you with me
只要你陪著我
'Cause in your company
只因有你做伴
I feel happy, oh so happy and complete
我覺得快樂,是那麼的幸福而完整

But it's a good excuse, put our love to use
不過它卻是個好借口,讓我們去感受愛
Baby, I know what to do blabzo trans
親愛的,我知道該怎麼做
Baby, I...
親愛的,我……
I will love you
我會愛你
I'll love you, I'll love you
我會愛你,愛你
Yeah, it's a good excuse,
是,這確實是個好借口
put our love to use Baby, I know what to do Baby,
讓我們感受愛情親愛的,我知道該怎麼做blabzo trans
I... I will love you I'll love you,
我會愛你,愛你
I'll love you So won't you be my honey bee?
我會好好愛你,你是否願意做我的情人?
Giving me kisses all the time Be mine,
吻我,成為我的
be my Valentine
我的情人吧
So won't you be my honey bee?
你願意做我的情人嗎?
Giving sweet kisses all the time Be mine,
甜蜜的親吻,成為我的
be my Valentine
我的情人吧~
Oh~~~

be my Valentine
當我的情人吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    天才R 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()